4 سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین

4 سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین

توسط : تیم محتوا
1,233

در این شرایط اقتصادی ناامیدکننده، با تورم بالا و اجاره بها، تعداد کمی از مردم گزینه کسب درآمد اضافی را رد می‌کنند. خوشبختانه، اینترنت انجام این کار را فوق العاده آسان می کند. هزاران سایت پولساز آنلاین وجود دارد  فقط باید یکی را پیدا کنید که متناسب با استعدادها و محدودیت های زمانی شما باشد. در اینجا سایت های پولساز آنلاین را معرفی کرده ایم.

کدام سایت برای کسب درآمد آنلاین بهترین است؟

این لیست از وب سایت ها برای کسب درآمد شامل چندین گزینه است که می توانید از آنها برای کسب درآمد سریع چند دلاری استفاده کنید. حتی ممکن است بتوانید درآمد تمام وقت خود را جایگزین کنید.

سایت Fiverr

Fiverr  یک گزینه عالی برای فریلنسرهایی است که می خواهند کمی پول اضافی به دست آورند. شما می توانید تقریباً هر مهارتی را در Fiverr ارائه دهید. البته اگر قانونی باشد و در یکی از 200 دسته فروش مختلف آن قرار گیرد. برخی از محبوب ترین خدمات عبارتند از بازاریابی دیجیتال، توسعه وب سایت، طراحی گرافیک و نوشتن.

Fiverr در سال 2010 شروع به کار کرد و ارائه دهندگان خدمات اولیه حداکثر 5 دلار برای خدمات خود دریافت کردند. این که از سایت های پولساز آنلاین است، امروزه دارای مدل کسب و کار کاملا متفاوت است. حداقل هزینه خدمات 5 دلار است و برخی از فریلنسرها حتی برای یک شغل 10هزار دلار دریافت می کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

چگونه با Fiverr شروع کنیم

شروع به کار با Fiverr به سادگی راه اندازی یک حساب کاربری و فهرست کردن خدمات خود در سایت است. در حالی که ثبت نام سریع است، باید مدتی را به شرح خدمات خود اختصاص دهید که به عنوان برگ برنده شما شناخته می شود. 

می‌توانید خدمات خود را در سه سطح مختلف طبقه‌بندی کنید که به شما امکان می‌دهد در صورت اضافه کردن مزایای اضافی، هزینه بیشتری دریافت کنید. همچنین باید حداقل یک عکس، ترجیحاً نمونه قبلی از کار خود  را نیز اضافه کنید. 

افزودن یک ویدیو در این سایت های پولساز آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا پیشنهادات خود را با عمق بیشتری توضیح دهید و می‌تواند برای خریدارانی که می‌خواهند خلاصه‌ای سریع از خدمات شما داشته باشند مفید باشد. هنگامی که نمونه کارهای خود را منتشر کردید و Fiverr آن را پذیرفت، می‌توانید عقب بنشینید و منتظر بمانید تا سفارش‌ها ارائه شوند.

مزایا:  

•    استعدادهای بسیار متنوعی می توانید در Fiverr ارائه دهید.

•    قیمت های خود را برای نمونه کارها تعیین کنید.

•    حداکثر مقداری که می توانید کسب کنید وجود ندارد.

معایب: 

•    Fiverr   20 درصد از درآمد شما را به عنوان کمیسیون نگه می دارد.

•    ممکن است جذب مشتری زمان بر باشد، به خصوص اگر در این پلتفرم تازه کار هستید.

4  سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین

Fat Llama

آیا چند مورد کالای گران قیمت در اطراف خانه خود دارید که از آنها استفاده نمی کنید؟ به جای اینکه اجازه دهید گرد و غبار روی آنها جمع شوند، این کالاها را به افرادی که به آنها نیاز دارند اجاره دهید. پلت فرم Fat Llama  از سایت های پولساز آنلاین است که به شما امکان می دهد دارایی های مختلفی از جمله دوچرخه های الکترونیکی، گیتار، لنزهای دوربین و وسایل نقلیه را اجاره کنید. 

چگونه با این سایت شروع کنیم

برای شروع، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و لیست محصولات اجاره خود را ایجاد کنید که باید شامل تصاویر آنها باشد. شما می توانید قیمت های خود را تعیین کنید، اما برای رقابتی ماندن، ایده خوبی است که نرخ بازار در منطقه خود را بررسی کنید. هنگامی که مردم با فهرست شما روبرو می شوند، در صورت علاقه، درخواستی برای اجاره برای شما ارسال می کنند.

مزایا: 

•    هیچ کاری جز ارسال کالای خود و ملاقات با اجاره‌کننده انجام نمی‌شود.

•    راه آسان برای کسب پول در آمد سریع خواهد بود.

•    از مواردی که به ندرت استفاده می کنید، در سایت های پولساز آنلاین بازده مالی کسب کنید.

•    اجاره کنندگان تأیید شده و اقلام تحت پوشش قرار می گیرند.

معایب: 

•    این امکان وجود دارد که کسی به وسایل شما نیاز نداشته باشد.

•    ممکن است اقلام آسیب دیده یا گم شوند.

پلتفرم Gazelle

اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه، مانند اپل و سامسونگ، به طور مرتب محصولات خود را سالانه به روز می کنند. در حالی که ممکن است تلفنی را که استفاده می کنید برای یک یا دو سال نگه دارید، ارتقا به جدیدترین نسخه می تواند جذاب باشد، به خصوص اگر دارای بسیاری از ویژگی های جدید و بسیار خوب باشد.

به جای نگه داشتن تلفن همراه قدیمی خود، آن را به Gazelle بفروشید. این سایت، گوشی های هوشمند مختلفی از جمله آیفون و گوشی های سامسونگ و گوگل را خریداری می کند. همچنین Macbook یا iPad قدیمی شما را به عنوان یکی از سایت های پولساز آنلاین خریداری خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

چگونه با غزال شروع کنیم

برای شروع فرآیند، از وب سایت Gazelle دیدن کنید و به چند سوال در مورد دستگاه خود و وضعیت آن پاسخ دهید. Gazelle به شما پیشنهاد خرید آن را ارائه می دهد. اگر قبول کنید، یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت رایگان برای شما ارسال می کند که می توانید از آن برای ارسال کالاهای خود استفاده کنید.

هنگامی که Gazelle دستگاه شما را دریافت کرد، اگر شرایط آن انتظارات را برآورده نکند، ممکن است قیمت پیشنهادی شما را کاهش دهد. با این حال، در صورت مخالفت با پیشنهاد جدید، می توانید آن را رد کنید و Gazelle  کالا را به صورت رایگان به شما پس می دهد. و اگر دستگاه در شرایط بهتر از حد انتظار باشد، Gazelle  به عنوان یکی از سایت های پولساز آنلاین می گوید پیشنهاد شما را افزایش می دهد.

ضمن آنکه فرآیند پرداخت سریع است. هنگامی که کالای شما دریافت شد، Gazelle یک چک یا کارت هدیه آمازون را برای شما پست می‌کند یا از طریق PayPal به شما بازپرداخت می‌کند، گاهی اوقات در همان روز.

مزایا: 

•    راه سریع برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی.

•    روشی سازگار با محیط زیست برای خلاص شدن از شر وسایل الکترونیکی قدیمی.

4  سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین
 

User Interviews 

این سایت، به عنوان یکی از سایت های پولساز آنلاین و یک پلت فرم تحقیقات بازار است که افراد را با شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و سایر نهادهایی که به بینش آنها نیاز دارند، مرتبط می‌کند. اگر برای مطالعه واجد شرایط باشید و نظرات خود را ارائه دهید، غرامت دریافت خواهید کرد. گاهی اوقات تا 300 دلار برای یک مصاحبه کوتاه، یک ساعته یا نظرسنجی آنلاین. طبق مصاحبه‌های کاربر، متوسط هزینه مطالعه 65 دلار است.

نحوه شروع کار با User Interviews

برای شروع، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و به چند سوال پاسخ دهید. پس از تکمیل نمایه خود، می توانید برای مطالعات موجود درخواست دهید یا منتظر بمانید تا پیشنهاد مطالعه در صندوق ورودی شما برسد. اگر مطالعه را بپذیرید و تکمیل کنید، از طریق پول نقد یا کارت هدیه از این سایت های پولساز آنلاین غرامت دریافت خواهید کرد.

پرداخت ها ممکن است تا ده روز طول بکشد، اما گاهی اوقات شرکت کنندگان ظرف یک یا دو روز پس از اتمام مطالعه خود غرامت دریافت می کنند.

مزایا:

•    با تلاش اندک مبلغ خوبی کسب کنید.

•    نظرات خود را با افرادی که می خواهند آنها را بشنوند به اشتراک بگذارید.

•    فرآیند پرداخت سریع است.

معایب: 

•    هیچ تضمینی وجود ندارد که یک کاربر درخواست شما را بپذیرد، حتی اگر با معیارهای آنها مطابقت داشته باشید.

آیا می توان 100 دلار به صورت آنلان در روز کسب کرد؟

اگر به دنبال درآمد ثابت 100 دلاری از سایت های پولساز آنلاین روزانه هستید، بهتر است در چند وب سایت مختلف ثبت نام کنید که برای خدمات دلار ارائه می کنند. برای مثال، می‌توانید چند نمونه کار را در Fiverr فهرست کنید، آیتم‌هایی را در Fat Llama  اجاره کنید و یک نمایه در مصاحبه‌های کاربر برای مطالعات تحقیقات بازار ایجاد کنید.

ممکن است کمی طول بکشد تا شهرت خوبی در این سایت ها ایجاد شود، اما زمانی که این کار را انجام دهید، احتمالاً یک جریان ثابت از مشتریان را خواهید دید.

پیشنهاد مطالعه:راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

بهترین وب سایت برای کسب درآمد آنلاین چیست؟

اگر یک مهارت قابل فروش مانند نوشتن، طراحی گرافیک یا توسعه وب سایت دارید، Fiverr  انتخاب خوبی است. می توانید از آن برای ارتباط با مشتریان و ایجاد شهرت به عنوان یک فریلنسر استفاده کنید. اگر نمی خواهید به عنوان یک فریلنسر کار کنید اما چیزهایی دارید که دیگران ممکن است بخواهند اجاره کنند، Fat Llama  ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

همه سایت های پولساز آنلاین ویژگی های متفاوتی دارند و سایت مناسب برای شما بستگی به در دسترس بودن و مهارت شما دارد. برخی از آنها به کار از شما نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر شامل فروش یا اجاره چیزهایی هستند که مالک آنها هستید. انتخاب یک وب سایت به این بستگی دارد که چه چیزی برای ارائه دارید و چقدر زمان می خواهید صرف کنید.

سریع ترین راه برای کسب درآمد 100 دلاری آنلاین چیست؟

فروش مجدد اقلامی که از قبل دارید سریعترین راه برای کسب درآمد 100 دلاری است. به عنوان مثال، Gazelle برای وسایل الکترونیکی که به آن‌ها نیاز ندارید، مانند گوشی‌های هوشمند قدیمی یا آی‌پد، ظرف چند روز به شما جبران می‌کند.

4  سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین

جمع بندی

راه های زیادی برای کسب درآمد از سایت های پولساز آنلاین وجود دارد، چه برای تعطیلات آینده خود به چند دلار نیاز داشته باشید و چه بخواهید درآمد تمام وقت برای جایگزینی شغل روزانه خود ایجاد کنید. چند پیشنهاد ما را امتحان کرده و همین امروز شروع به کسب درآمد کنید. از این کار خوشحال خواهید شد.

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد